You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Foro de Nitrado en Español - Servidores de Videojuegos. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

puba12

Beginner

• "puba12" is female
  • "puba12" started this thread

Occupation: Estudiante

• Send private message

1

Tuesday, April 10th 2018, 4:30am

hosting web

hola, soy nuevo y me gustaria poder saber si dentro de la oferta de hosting para correr el juego, puedo aparte contratar la web gracias

Quesada

Administrator

• "Quesada" is male

Occupation: Country Manager Nitrado en Español

• Send private message

2

Tuesday, April 10th 2018, 9:57am

No estoy seguro de haber entendido la pregunta.

puba12

Beginner

• "puba12" is female
  • "puba12" started this thread

Occupation: Estudiante

• Send private message

3

Tuesday, April 10th 2018, 10:20am

No estoy seguro de haber entendido la pregunta.

si, perdone y deje que me exprese mejor jeje, al contratar el servicio de servidor, aparte de alojar el juego, puedo alojar la web del servidor privado? para mantener actualizaciones anuncios de evento y demas

Quesada

Administrator

• "Quesada" is male

Occupation: Country Manager Nitrado en Español

• Send private message

4

Tuesday, April 10th 2018, 11:13am

Es posible que rentes un gameserver y que, adicionalmente, rentes un espacio web a través del cual publiques las noticias que comentas.

5

Wednesday, July 24th 2019, 3:19am

¿Alguien entiende la pregunta?

6

Friday, July 3rd 2020, 10:02pm

hola, soy nuevo y me gustaria poder saber si dentro de la oferta de hosting para correr el juego, puedo aparte contratar la web gracias
Descarga RepelisPlus