You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Foro de Nitrado en Español - Servidores de Videojuegos. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Thursday, March 23rd 2017, 9:16am

Actualizacion del servidor

Buenas tardes, me salto una actualizacion del juego a las 15:30 y casi una hora despues el servidor sigue sin actualizar, cuanto tarda en actualizarse el server? es normal este retraso?

2

Thursday, March 23rd 2017, 11:14am

También yo estoy teniendo problemas con el último parche que han metido hoy. El servidor no da reiniciado, en Archivos de Registro aparece el siguiente mensaje:

Thu, 23 Mar 2017 17:59:54 +0100 ni1178710_1 restarted more than 10 times in a row. There seems to be something very wrong. Stopping server. (WINDOWS)

He intentado reiniciar varias veces y sale ese mensaje, entre medias el servidor se muestra como apagado. ¿Alguna idea?

3

Thursday, March 23rd 2017, 11:24am

Me pasa lo mismo, desde que lo reinicie se quedo en un loop de restarts como pasaba antes cuando salio el juego.

Thu, 23 Mar 2017 13:35:02 -0300 ni1174407_1 restarted more than 10 times in a row. There seems to be something very wrong. Stopping server. (WINDOWS)

4

Thursday, March 23rd 2017, 12:40pm

Por lo que leo en los foros de Steam, podría ser un bug que trajo el nuevo parche:

"

Official servers still being worked on

Hey all,

We're still working to bring all official servers back online. I'll update the OP as I have more info. I'm also merging the various threads about individual servers into this one. This way, you'll be able to more easily keep tabs on what's going on.

Update: We are aware that several servers went up, and then went back down--and aren't showing up afterwards. We're working with our server hosts to investigate this matter. Thank you for your patience!

Update 2:

Quoted

Publicado originalmente por Community Manager (Jens Erik):If your server's not coming up it's due to a significant bug in the latest patch. This will be hotfixed tonight as quickly as we can. We screwed the pooch and this should obviously not have happened. We're sorry, but we are going to fix it.
"

Fuente: http://steamcommunity.com/app/440900/dis…60492057890313/

Básicamente dice que también hay problemas con los servidores oficiales, que varios servidores arrancaron inicialmente, luego se cayeron, y no han vuelto todavía. En el último párrafo confirman que se trata de un bug importante presente en el último parche, y que lo parchearán de urgencia esta noche tan pronto como puedan.

Queda por ver si eso también arregla nuestros problemas, ojalá.

xAviLaa14

Professional

• "xAviLaa14" is male

Hobbies: NO trabajo en Nitrado. Respondo algunos DM de vez en cuando.

• Send private message

5

Friday, March 24th 2017, 1:18am

Hola,

Efectivamente es un problema de la actualización. En cuanto me entere de que está solucionado, os lo comunico por aquí.
MÉTODOS DE CONTACTO

Rate this thread